Hmotnost | Kuriér FOFR |
do 1 kg | 261,90 KČ |
1,1 - 2 kg | 272,70 KČ |
2,1 - 5 kg | 288,90 KČ |
5,1 - 10 kg | 296,73 KČ |
10,1 - 15 kg | 315,90 KČ |
15,1 - 20 kg | 328,86 KČ |
20,1 - 25 kg | 342,90 KČ |
nad 25 kg | 342,90 KČ + 9,8 KČ za každé kg nad 25 kg |
Dobírka - připočítá se k ceně dopravy | |
do 1500 KČ | 46,08 KČ |
1501 - 2500 KČ | 48,96 KČ |
2500 - 5000 KČ | 54,72 KČ |
nad 5000 KČ | doprava zdarma |
Zásilkovna |
|
Balík do 5kg | 113 Kč |
Balík od 5,01 - 10kg | 203 Kč |
Příplatek za dobírku | 26 Kč |
Hodnota balíku včetně DPH do 20000 Kč |
V Orechovej Potôni dne 1.9.2017
Při uplatnění reklamace je třeba postupovat následovně:
Reklamované zboží zasílejte na adresu:
Vyřizuje:
servis@aquapond.sk
Tel. +421 915 696 394, +421 907 545 479
Reklamaci lze podat pouze písemně nebo osobně! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.
Na základě přiložených podkladů bude reklamace odborně posouzena a bude stanoven další postup při vyřizování reklamace. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba, která vydá své písemné stanovisko k reklamaci. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, bude kupujícímu zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena. Bude tak učiněno bezprostředně po posouzení reklamace. V případě oprávněné reklamace zašleme vyreklamované zboží k zákazníkovi zdarma.
Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků. Minimální záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění.
Zákonem stanovená minimální zákonná lhůta je 24 měsíců (mimo výjimek stanovených zákonem). V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu. Na sondy dávkovačů chemie se vstahuje jen 1 letá záruka.
U zboží přebíraného u dodavatele je kupující povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození zboží při jeho převzetí, je prodávající povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky, opravu nebo dodat jiný bezvadný výrobek.
U zboží přebíraného od přepravní služby je kupující povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození zboží při jeho převzetí, je nutno ihned vyhotovit záznam o poškození zboží (případně i fotodokumentace) a bezprostředně dodat kopii záznamu o poškození zboží prodávajícímu. Na základě oprávněného záznamu o poškození zboží je prodávající povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky, opravu nebo dodat jiný bezvadný výrobek.
Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět.